13 Nisan 2012 Cuma

Elini tuttum, sıcacıktı; sanki yüreği elimdeymiş gibi

Hala sımsıcak ellerim. Elimi tuttuğun ilk günkü gibi. Yanından ayrılmak zulüm, bırakıp gitmek işkence.

Bakma sen gözyaşlarıma sevgilim...

Arkamı dönmek bütün korkum. Çünkü döndüğümde önemli olan gitmem ya da kalmam olmayacak artık. Önemi olan tek şey kalbini görememek.

Bu gecenin yıldızları diğer gecelere benzemiyor. Ellerimden kayıp gidiyorlarmış gibi uçuşuyorlar havada.

Konuşmak çok güç sevgilim. Ateşe verdiler beni, ama bu değil de koşup kurtarmaman yaktı beni.

Bitap düştüm vicdan azabından arınmak için omuzlarıma yüklediğin yükleri taşırken.


Sevgilim.


Bırak kalayım hala uyuduğun yerde yanında. Yorgunluğumu atayım nefesinin altında. Ya şimdi tekrar seveceğim seni, ya da gönlüm doğrulmayacak sana bir daha.

İzin verme senden gitmeme. Her gün, her saat, her dakika aşık et beni kendine; senin kadar sevebileyim bende.

Sarıl bana.

Bırakma.

Hiç yorum yok: